Måndag 19 mars

I dag har jag vart på dysplasin. Det var ju inte förra måndagen som jag trodde utan den här måndagen istället. Sedan har jag gjort en massa ärenden och grejat och haft mig. Känner mig inte helt 100 så jag hoppas inte Kalle har smittat mig med sin förkyldning. Stackarn hade ju feber och grejer när han var iväg i england och jobbade. Undra om det dags att plocka fram påskgrejerna snart. Jag tycker det är roligare att ha pyntat långt innan än långt efter påsk. När påskdagarna väl är över vill man mest gå vidare och längta till sommaren. Det var några år sedan katterna fick uppleva påskris med så det ska bli spännande att se om det får vara ifred denna gång. Nej nu blir det kvällsmat och sängen.


Mitt fina påskpyt ifrån indiska med paljetter vill jag plocka fram.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker nog du kan plocka fram påskgrejerna nu, jag har planer på att göra det i helgen. Grymt snyggt påskpynt du har, vet inte om jag sett det IRL men på bilden såg det väldigt fint ut. Fast det var ju paljetter på och det gillar ju vi. ;)

Idag kan man kolla sin deklaration på nätet, har du gjort det? Ingen större glädje för mig då jag ska betala 68 kr men om jag inte har helt fel så behöver man väl inte betala in belopp under 100 kr så med andra ord betyder det nog noll för min del. Johan har ju ett handelsbolag (Peking Travel alltså, kiosken är ju ett AB) och får inte sitt slutskattebesked förrän i december så även om han skulle få tillbaka några 100-lappar så är det ju lååååångt till december.

2012-03-20 @ 16:20:11
Postat av: Sanna

Jo då det blev en liten slant i alla fall som kommer tillbaka. Superglad över det. Speciellt nu när man är pankare än pankast så här innan löning. haha!

2012-03-20 @ 18:07:48
URL: http://sannasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0