Pink


Här är dagens inköp. Det är inte lätt att hitta skor som passar mina fötter. Efter att ha provat stadiums halva sortiment så blev det ett par addidas från banavdelningen som fick följa med hem. Storlek 35. Eftersom det då blev mycket billigare än jag förväntat mig köpte jag matchande kläder på h&m och en iphonehållare på tekningmagasinet för resten av pengarna. Ibland är det bra att ha små fötter. :) Jag har hunnit med en joggingrunda solnedgången också. Kände mig riktigt fräsig faktiskt. haha! Nu ska jag hoppa in i duschen för fy så svettig jag blev.

Lyckades även få med mig en paljettklänning hem. Visar kort på den senare.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Har samma problem som dig att hitta skor i Vuxenavdelningen,..men vi får se det som så,vi får ut mer av pengarna när vi handlar på barnavdelningen =)

2012-02-29 @ 08:34:18
Postat av: elle

Ja där ser man kul själv har jag FAKTISKT hela 36,5 i spring skorna tur att ja fick dem av nicklas. hörs senar i dag puss

2012-03-01 @ 16:35:33
Postat av: Sofia

Halloj! Jag får skämmas som inte kommenterat något på din blogg, men du vet ju att jag läser. :)

Förresten, vi vill se paljettklänningen också!

2012-03-05 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0