Uppdatering från sjukstugan

ÅhhH! Det är så tråkigt att vara sjuk. Kan det bara inte gå över snart. Varje dag börjar med att jag är glad att en sak blivit bättre (t.ex. halsen eller febern) å så märker jag att något annat blivit värre eller jag fått någon ny grej. Dagens nya är att febern är i stort sätt borta. Visst hade jag feber i natt men det är alltid skönt att vakna utan feber. Istället har min näsa förvandlats till en vattenkran och den går inte stänga av. Det rinner bokstavligt talat som vatten ur näsan på mig. Funderar starkt på om man kan täppa till näsborrarna med tamponger. haha!

För övrigt är jag i alla fall pigg nog idag att ge mig på lite egen kukelimuckmedicin. Eftersom hosmedicinen, alvedonen och näs-sprayen inte fer sig på denna bonnaförkyldning eller flunsa eller vad vi nu åkt på har jag nu tagit till med hårdhanskarna. Jag har helt på egen hand tryckt i mig 1 stycke hink med tzatziki. Det är tur att även luktsinnet har påverkats av denna sjukdom för nu har jag en andedräkt som en tusenårig drake skulle vara avis på.


Glad påsk önskar Frank(anin).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har ju sett denna bild tidigare men den är ju bara för skön!

2012-04-12 @ 10:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0