Mer Ajaj!



Jag har trillat och brutit handen. Inte skönt! Efter att ha plågat mig igenom hela dagen igår så blev det en tur till akuten på kvällen. Jodå! Brutet var det. Gips i 8-10 veckor. Idag har jag bitit ihop och vart både på jobbet och på stan men smärtan har vatr olidlig idag och jag ville mest dö. Söta mamma kom med tabletter till mig på jobbet för att det skulle gå bättre. Vet inte om det hjälpte. När jag kom så somnade jag som en stock. Vi slutade tidigare idag så jag har sovit sedan kl 3. Känns i alla fall lite bättre nu.

Ska ta med mig kalle till affären och handla något gott att äta. Behöver lite bärhjälp när bara en hand funkar. :) Sedan ska han få äran att hjälpa mig tvätta håret. Jag upptäkte i morse att det inte var direkt smidigt så jag fick hoppa det. Kommer ju behöva gå upp 5 på morgonen om jag ska reda ut det. Haha! Tog säkert 10 minuter att klä på sig i morse. Tack och lov för leggings säger jag bara. :) Blir förhoppningsvis lite smidigare vart efter, men just nu känner jag mig rätt HANDikappad. Bara skriva det här tog ju inte direkt kort tid.

Trevlig valborg på er. Ta inte emot er med handen om ni trillar. ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ajdå låter inget vidare :( Jobbigt att bara kunna använda en hand, krya på handen. :)

2012-05-01 @ 08:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0