Ajaj!

Har precis våldtagit mitt kontokort på stan. Var i behov av nya jeans, hudvårdsprodukter och foundation. Inga billiga grejer direkt och allt behövdes inhandlas denna månad. Är även i behov av ny parfym men det får vänta tills nästa. Försökte mig på att nosa lite på några idag men eftersom pollensäsongen är i full gång så gick det inget vidare. Var ju lika bra det med tanke på hur mycket pengar som gick åt på andra grejer idag. Men men! Inga onödiga köp i alla fall. Borde ta tag i en ordentlig garderobsrensning snart. Har ju hur mycket kläder som helst men inget att ha på mig. Jag ser nog i stort sätt likadan ut på jobbet varje dag skulle jag tro. Haha! Jag och Sofia var en sväng på Casalls utförsäljning, rusta och öob också men kom bara hem med kinderägg och chips. haha!

Nej nu ska jag spendera kvällen i soffan. I morgon ska jag på babyshower och partaj. Och nej! Vi ska inte duscha ett barn, som Kalle trodde. hahahaha!



Här kommer bilder på hur datarummet ser ut just nu. Ja det är ju inte meningen att det ska stå en cykel där inne och att det ska vara så trassligt med sladdar på golvet. Inte mycket som hänt här furutom att det står en tv-bänk inklämd i hörnet. Lite kuddar och en filt så blev det katternas nya sovställe. Så det funkar tills hösten är här igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0