Måndag igen

Så var man tillbaka till vardagen igen. Helt slut efter en fullspäckad helg i gbg med tjejerna. Ljust och fräscht var superbra så gå på den om ni har möjlighet. Idag skulle jag till kvinnokliniken för en återkontroll men tror ni inte det är nästa måndag. Åh! Jag och datum. Blir tokig på mig själv. Nej nu ska jag se en film och äta kvällsmat. Men först lite bilder från helgen. :)


Hemma hos Gunsan på väg till gbg och dags för lite lunch.


Bowlingtime


Födelsedagsbarnet vann å klart. :)


Sedan lite käk! Efter många försök fick vi även ut lite ketchup.


Sedan var det dags.


Vi hade riktigt bra platser.


Eftersom vi satt nära blev det ordentligt varmt när pyron drog igång.


Slutscen!


Lite kaffe på hotellet innan det var dags att dra vidare.


Partyklädda tjejer poserar för mästerfotograf Sofia.


Som tyckte vi alla skulle hoppa i sängen på en bild. Hahahaha!


Sedan ut och dansa lite.

Dagen eftervar vi på relaxavdelningen på hotellet och sedan vart det shopping. Dock blev det inga bilder alls den dagen då jag inte orkade släpa med kameran på stan eller tyckte det var någon idé att ta med den ner i badet. Men sofia har nog lite bilder så jag ska försöka se om jag kan låna dom. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den var en skoj helg tycker jag, mycket lyckad och väldigt trevligt sällskap!

2012-03-15 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0