Lång dag!

Det känns som om den här dagen var extra lång. Ikväll ska jag lägga mig tidigt vill jag lova. Eller njaaa! Inte lova, men försöka. Eller i alla fall tänka på det. Kanske! Efter jobbet vart det en tur till mamma och pappa för att vattna. De är i utlandet och gottar sig. Efter det blev det fika på fräcka fröken i stan med Robban och Sofie. Fast nu heter det ju inte Fräcka längre utan brödernas någonting typ. Vilken besvikelse. Världens godasta macka (som heter greken och är med kykling och fårost) fanns inte kvar men de hade en likvärdig som smakade helt ok. Har pratat med min kära sambo en sväng med när jag kom hem. Han är med utrikes men på jobb. Nu går Frank (katten) här och gnäller och tycker synd om sig själv. Bäst jag går och mutar han med lite lek och mjukmat. :)


På vägen hem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0