Svag

I dag har jag testat på att lyfta lite skrot på gymmet efter jobbet. Känner mig som en kokt spagetti eller möjligtvis ett sladdrigt bananskal. Helt slut med andra ord. Kan inte förstå hur pinsamt svag jag är. Tacka vet jag musklerna man hade när man var liten och hängde i stallet hela dagarna. Då mockade man ju hela stallet bara för att det var kul och jonglerade med halmbalarna som ingenting. Nu är det jobbigt att bära hem 2 liter mjölk från affären. Haha! Nej nu blir det sängen. Vi hörs imorgon om jag lyckas ta mig ur den. Förväntar mig att mina magmuskler inte kommer funka imorgon efter mina tappra försök på pilatesbollen. :)


Annars kan ju detta vara ett alternaiv inför beach 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0