REGN ÄR BÄST!

Hej på er! Oj vad klockan går fort. Satte mig precis vid datorn. Har vart och tränat med Sofia efter jobbet och sedan ätit mat och tagit en dusch. Tiden bara springer iväg. Fast å andra sidan är ju det inte bara en nackdel. Det betyder ju också att våren snart är här. Jag hoppas på en bra vår och sommar med en massa roliga resor och konserter. Har dock inget planerat än mer än ljust och fräscht-showen i göteborg nästa månad. Fast det borde helt klart bli en tjejresa när grabbarna fått för sig att åka på fotbolls-EM i sommar. Inte tänker jag sitta hemma ensam och ha tråkigt i alla fall. :) Hoppas på någon bra festival i sommar med. Dock utan regn den här gången tack!


Jag och Jessica på Metaltown i sommras. Det var det helt ok fast det regnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0