MÅNDAG 13 FEB

Åh! Måndagar! Inte händer det mycket på måndagar som är värt att rapportera. De ser i stort sätt lika dana ut. Man går upp i sista sekund eftersom man gått och lagt sig för sent på söndagen. Man spenderar hela dagen på jobbet som i dvala lovar sig själv att man ska vara piggare nästkommande måndag.

Efter jobbet vart det en lite tur på stan innan jag tog spånkan hem. Hittade en klänning på Vero Moda som jag blev lite sugen på. Kanske smiter in någon dag och provar den. Tänkte ju att jag inte skulle shoppa något mer på ett tag eftersom jag precis spenderat allt för mycket pengar i London. Såg Kenza på Primark men trodde jag såg i syne. Man blir lite seg i skallen efter att gått igenom hela den megabutiken. Redan sugen på att reda igen men nästa gång hoppas jag på sol och bad. Men om min kära sambo får bestämma så blir det London igen i vår. Men jag är helt med på det, också!


Men andledningen till att vi åkte till London denna gången var ju inte bara för shoppingen.
Här är vi nämligen på väg till Upton park.



West Ham - Millwall. Vet inte vad som var mest spännande. Matchen eller att ens våga vara där.
Har aldrig sett så mycket poliser i hela mitt liv. West Ham vann och ingen
dog den här gången (vad jag vet) så det var ju en seger i dubbel bemärkelse. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0