Chipsfail



Inhandlade dessa chips i affären ikväll. Det är bland de äckligaste chipsen jag ätit. Jag är sååååå besviken. Men men! Då blev det ju i alla fall en nyttif fredag eftersom jag inte åt så många. Gav upp efter 5:e chipset då jag insåg att de inte blev goda ju fler jag åt. Fast de äckligaste chipsen jag ätit i mitt liv är pringels med rostbiffssmak. Fast då förstog jag redan när jag köpte dom att de antagligen inte skulle vara någon hit! Nej nu ska jag ta min stackars träningsvärkande kropp till soffan igen. Jag har till och med träningsvärk på halsen så mycket har jag tagit i. Haha!

Kommentarer
Postat av: Angelica

De där chipsen gillade jag tokmycket! :)

2012-02-18 @ 08:41:18
Postat av: Sanna

Nä fy! Jag ger dom minuspoäng men påsen går nog ner i alla fall. haha!

2012-02-19 @ 00:44:49
URL: http://sannasdagar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nä usch, de smakade inte bra!

2012-03-05 @ 10:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0