Trapphäng



Tog det här kortet på kissarna förut. Trappen är en favoritplats och det ser speciellt skoj ut när båda hänger ut med armen så där.

Idag mår jag faktiskt bättre. Har vart uppe rätt mycket idag så jag känner att jag snart kommer var i toppform igen. Snuvan och hostan har lite problem att ge sig bara. Fast Kalle är nog fortfarande sjukare än mig. Lunginflamation kanske. Jag håller koll på så att han inte får hög feber igen i alla fall. Nej nu tillbaka till sängen. Vila är den bästa medicinen. Ja och så godis förstås. haha!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skön bild :)

Hoppas verkligen ni får bli friska snart!

Kram!

2012-04-10 @ 16:29:50
Postat av: Sofia

Verkligen härlig bild på kissarna! Särskilt på Frankan, vet inte vad han gör för konstig min där.

Nu vet jag ju att du är på jobbet men tänkte bara påminna (OK då, tjata heter det väl ;) ) om att vi vill se lite bilder här i bloggen från er helg i Stockholm. Som du ju vet är det ju lite dåligt med party i mitt liv numera men om man tittar i dn blogg kan man ju tro att det inte bara är jag som är gravid, ha ha!

2012-04-12 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0