God/Glad Midsommar/Jul/påsk?

Känner mig lite förvirrad just nu. Inte nog med att snön vräker ner ute så hörde jag precis glassbilen. Vilken årstid är det igentligen?


Utanför dörren just nu.

I helgen var jag och Kalle en sväng och hälsade på vänner som flyttat in i en sprillans ny lägenhet. Superfin! Vi var på fotboll i kylan med. Efter det så började veckan som vanligt med jobb men Kalle blev sjuk och trots att jag gjort allt för att hålla mig hemifrån så blev även jag sjuk i onsdags. Fy bövelen så sjuk jag blev. Både han och jag har haft hög feber, hosta och snuva och är inte på långa vägar friska än. I dag är första dagen jag pallrat mig upp ur sängen. Men jag ska inte klaga. Jag har hållt mig frisk länge nu. Sist jag hade feber och var så här sjuk var innan thailandsresan förrförra året. Kalle däremot har haft flera febervändor bara det här året så det kanske inte var så konstigt att jag åkte på något tillslut. Nej nu tilllbaka till min snytrulle och sängen. Tänkte bara säga att jag lever. Hoppas på att febern går ner lite mer snart så jag kan roa mig med att se en film eller något. Somnar hela tiden så fort jag försöker se något nu. Slänger upp lite bilder från helgen när jag känner mig lite bättre. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Kan inget annat än att hålla med dig?Man blir förvirrad :)

2012-04-07 @ 06:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0